Doprava na místo konání akce nebo konzultace, koordinace, úklidu, na úřady atd 10 Kč / km
Konzultace (kromě první), asistence při výběru šatů a podobně 300 Kč / hod
Koordinace dne/večera (vítání a usazování hostů, asistence objednateli, rozdávání dárků nebo výslužek) - jeden koordinátor 450 Kč / hod
Asistent koordinátora 400 Kč / hod
Každý další asistent koordinátora 300 Kč / hod
Vyřízení formalit s úřady (matrika, OSA, různá povolení atd.) 2 000 Kč
Zajištění všech dodavatelů 3 000 Kč
Úklid před akcí (vysávání, vytírání, utírání prachu, mytí koupelny) 300 Kč / hod
Úklid po akci (závisí na rozsahu a typu akce) 5000 Kč při akci 50-70 osob
Ceny nezahrnují poplatky úřadům

Ceny za další služby jsou individuální, na základě přání zákazníka. Pro jejich konkrétní kalkulaci nás kdykoli kontaktujte.